تو این دو روز کلی پیاده روی داشتم و کلی پاهام درد گرفته زیاده روی نکردم.شنبه رژیم کنترلیمو شروع میکنم و وزن کشی رو همون روز انجام میدم

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...
ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 22:01