با وجودی که هفته قبل مثلا رژیم کنترلی خواستم بگیرم نشد و وزنم 69.8 بود.
از خودم و اوضاعم خجالت میکشم
انگار یه شکم اضافه دارم که هرچی میخورم سیرمونی ندارم اه اه
یه چالش سه روز بدون نان و برنج دارم ببینم این یه کیلو بالاخره کم میشه یا نه بیام زیر 69 و دور کمرم بیاد زیر 100
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151